Friday, May 04, 2007

REVIJA, SUDNICA, LUDNICA


KAO STO VAM JE POZNATO, AGIT POP SE ( ZBOG POTPUNOG ODSUSTVA INTERESOVANJA ALI I PREZASICENOSTI OSTALIH MEDIJA ) NE BAVI MODOM I DIZAJNOM. IPAK, STIGAO NAM JE ANONIMAN MEJL ZA KOGA AUTOR TVRDI DA BI BIO ZANIMLJIV "POZNAVAOCIMA PRILIKA" U SVETU FASHION-A.
PA EVO MEJLA( ITALICI AUTORSKI, OPREMA REDAKCIJSKA ):

(o reviji DO aka "volela bih da sam miu miu, ali nisam. i nikada necu biti. zato nosim crno.i svi me respektuju.")
/song u pozadini "da sam krala - krala sam"/

Ivan Radojčić, glavni i odgovorni urednik magazina Men’s Health:
Meni je ovo najdraža revija na Fashion Week-u, zato što sam direktno učestvovao u radu na fotografiji koju smo videli na pozivnici, kada sam asistirao Dragani. Mislim da je ona jedna od najfsacinantnijih kreativnih osoba koje čovek u Beogradu može da upozna. Software linija je u odnosu na D.O. brža i ima tu opuštenost velikog grada za koju bih voleo da jednog dana bude zaštitni znak Beograda. Mislim da su ovi modeli iz nove Software kolekcije za žene koje su u nekim kreativnim profesijama i koje imaju jedan liberalan dress code. Dragana se, nažalost, retko odlučuje da pravi odeću za muškarce.
Kad bih bio žensko verovatno bih nosio neku od haljina iz ove kolekcije.
/imagine?/
....

Saša Plećević, Dr Feelgood
Mislim da Dragana sve što radi, radi maksimalno dobro. Bezbroj puta sam rekao da u neko ozbiljnijoj varijanti nosim samo njene modele. Inače se sportski oblačim, ali kada su u pitanju odela, ona me uvek iznenadi: kada obučem njen sako, svi me pitaju odakle mi. Imam desetak njenih različitih odela, i klasičnih i malo neobičnijih... Što se tiče ove revije, boje su vesele, modeli su fantastični, letnji. Čini vam se da je sve jednostavno, ali nije. Nisam stručan i ne znam to da objasnim, ali u svim tim modelima prepoznajem Draganu Ognjenović.
/the truth is out there/
...


Pronađite momente intrige u ovom fashion-lavirintu, ili pak ostanite, uz našu redakciju, verni staroj dobroj poslovici koju nam je priredio Gore Vidal:

Style is knowing who you are, what you want to say, and not giving a damn.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ipak urednik muskog magazina koji bi da odene haljinu.
otkaz.
odmah.

2:34 PM  

Post a Comment

<< Home