Monday, July 30, 2007

VEZNE OLAKŠICE


OD PRVOG JUNA POKUŠAVAM DA REDOVNIM PUTEM "OSVOJIM" TERMIN ZA DOBIJANJE VIZE U ITALIJANSKOJ AMBASADI, JER PLANIRAM DA IDEM NA VENECIJANSKO BIJENALE SA MUZEM KOJI JE PROFESOR UNIVERZITETA I PREDAJE CRTANJE I SLIKANJE. ( OVO PISEM DA BIH OBJASNILA NASU I PROFESIONALNU POTREBU DA BIJENALE POSETIMO )

BROJ ZA ZAKAZIVANJE JE 0903.121212

OKRENEM TELEFON, JAVI SE MAŠINA KOJA KAŽE DA MINUT RAZGOVORA KOŠTA 21 DINAR, ONDA SE JAVI OPERATER KOJI ME OBAVESTI DA:
TERMINI ZA SEPTEMBAR JOŠ UVEK NISU OTVORENI, DA NIKO NIŠTA NIJE OTKAZAO I DA SE JAVIM KASNIJE“.
PITAM „
KOLIKO KASNIJE?“
MOŽETE I ZA MINUT, DVA“, KAŽE.
„ZNAČI NAJSIGURNIJE JE DA ZOVEM DESET PUTA DNEVNO?“, KONSTATUJEM.
„DA“, ODGOVARA MI, IAKO MU JE JASNO DA BI ME TO KOŠTALO CCA. 5 EURA PO DANU…

I TAKO, VEĆ VIŠE OD PEDESET DANA JA ZOVEM BROJ 0903121212 JEDNOM DNEVNO, IAKO ME UKUĆANI ODGOVARAJU OD TOGA I MOLE DA „NAĐEM VEZU“ U AMBASADI, JER JE OČIGLEDNO DA JE BROJ ZA ZAKAZIVANJE SAMO MAMIPARA KOJOM SE BLESAVI GRAĐANI NAVODE DA NEKOM OSTAVLJAJU $.

JUTROS, PONOVO SE ČUJEM SA MOJIM OPERATERIMA NA DOBRO POZNATOM BROJU, A ONI MI KAŽU JEDNU LEPU I JEDNU RUŽNU VEST:

TERMINI ZA SEPTEMBAR SU OTVORENI
NEMAJU VIŠE NI JEDAN SLOBODAN TERMIN

„ALI JA SAM ZVALA U PETAK POPODNE, I JOŠ PEDESET PUTA…“,
KAŽEM PLAČNO.

„SVI TERMINI SU OTIŠLI U SEDAM JUTROS, ALI ZOVITE ZA PAR MINUTA, I JOŠ NEKOLIKO PUTA U TOKU DANA, MOŽDA NEKO OTKAŽE“…NASTAVLJA SE TRAGIKOMEDIJA APSURDA.

„IZVINITE, A KOME IDE MOJ NOVAC OD KONSTANTNOG ZIVKANJA?“, PITAM NA KRAJU

„NE ZNAM, OKRENITE 988“…ODGOVARA DOK SPUŠTA SLUŠALICU.

ČITAOCE AGIT POPA MOLIM DVE STVARI:

AKO NEKO ZNA KOME IDE FANTOMSKI NOVAC SA JOŠ FANTOMSKIJEG TELEFONA 0903121212 NEKA NAPIŠE U COMMENTS

AKO NEKO IMA NEKU VEZU U ITALIJANSKOJ AMBASADI NEKA MI PIŠE NA
jelena.djurovic@gmail.com.

3 Comments:

Blogger Aleksandar Maćašev said...

P_zda ima materina, zabarska... trebala si da vidis moje zaj_bavanje sa holandskom ambasadom...
Stiven mi kaze da probas sa bilo kojom drugom ambasadom (nemackom, recimo)... dobijes Sengen i ides gde hoces.

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

italijani su jezivi, ali imam ja neku kao vezu za zakazivanje, ako se nisi snasla pusti mi sms pa cu probati...

kisses from ibiza

D.

10:29 PM  
Blogger popkitchen said...

Potpuno znam kako je to. Dok sam chitala proshla me je jeza. Chekam telefonski rachun sa zebnjom, jer sam 3 nedelje zvala po nekoliko puta. Trazim vizu za studiranje, posto idem na postdiplomske u januaru, pre toga idem na jedan semestar u Englesku (takav je program). Posle celog tog zvanja recheno mi je da ne mogu u svakom sluchaju da dobijem vizu za januar i da moram da je trazim tokom one 2 ili 3 nedelje (oko Bozica) dok budem bila na raspustu. Na komentar da ja ne mogu da zovem iz Engleske njihov 041 broj, recheno mi je da to treba da radi moja familija ili neko blizak.

Ponizenje ima cenu od 21 dinar po minutu.

I da kad se neko pojavi na TV-u da bulazni o viznim olakshicama, ja se zapitam iskreno sta su onda otezavajuche okolnosti.

11:05 PM  

Post a Comment

<< Home