Tuesday, August 12, 2008

MINISTARSTVO HAOSA





...ili film koji ne želite da gledate


Ostavimo vas na 15 dana. I šta se desi? Uhapsite doktora Dabića, već zaboravite doktora Dabića...Sviđa vam se preglumljivanje Hita Ledžera u „Dark knight“? Sergej bi bolje nagazio. Poslušate glupu preporuku Agit Popa, pogledate „X files“? Agit Pop se izvinjava svima koji su nas poslušali, film je svakako grozan.
Šta se još dogodilo?
Kretenski patrljci Koštuničine vlasti batrgaju se u magazinu jasno nazvanom „Tabloid“.A tamo, opet o Čedi i LDP. Svi smo mi narkomani i bludnice.
http://www.magazin-tabloid.com/srp/clanak.php?br=160&clanak=5

I Čeda i Prokić i Milutin pa čak i članovi „mesnih i opštinskih odbora“...aman brate pa dokle? Zbog čega? Zbog naših 13 poslanika? Izgleda da to ipak nije mala brojka.
Nije mala nije mala, jer zašto bi se eksdebejaška glasila i dalje trudila da ocrne tih 5%?
Odgovor na ove dileme dolazi direktno od Goge Sekulić, koja afirmativno ili ne, pominje slogan prethodne LDP kampanje u svojoj najnovijoj „numeri“ pod nazivom „Klošar“.
http://www.youtube.com/watch?v=uIeb9VigWj4

Gordana je pohađala Petu beogradsku gimnaziju i sigurno je svesna implikacija refrena koje pevuši. Ona je gradsko dete, ne zeza se.Mora da je pratila izbore...Reci Gogo, ’el si za ili protiv?
Ako se planovi i prognoze ostvare, deo tekstova sa ovog bloga uskoro ćete čitati u hard-copy formi.Nekoliko bratskih blogova udružilo je radove pa je u planu jedno književno izdanje koje će o duhu vremena govoriti skoro kao „Normalni ljudi“ ili „Memorandum“. Znači sve o duhu vremena, ali da je ponajbolje jasno samim autorima.
Tajna je od nas skrivena, što reče premudri Kiki Lesendrić.

Pored proboja na prestižno-elitnu srpsku književnu scenu, gradski se blogeri spremaju da osvoje još jedno granično područje...Agit-Pop planira i pokretanje ženskog bloga, koji će biti otvoren i za saradnike muškog roda.
Verovali ili ne, ali adresa je spremna, zove se mistično : „Slobodna ili smrt“ i predstavlja specijalni odgovor na „Seks i grad“ ali na europski način. Gadi vam se? Pomišljate na mučne, preduge, nesnosne kadrove evropske kinematografije?
Mislite, takav će biti i „S ili S“ blog. Pribojavate se „ženskog pisma“? Lažnih kovanica „singl ali super sam“? Lažnih imena? Indirektnih aluzija na poznate i manje poznate muškarce?
Ah, ne.
„Slobodna ili smrt“ neće biti ni nalik.
Aplikacije koje primamo, i postove koje spremamo davaće koordinate. Upozorenja. Javna ismevanja. Idemo na sud, bez frke. Tako, ili nikako...
„I am an agent of chaos“, kaže svima omiljeni Džoker u filmu „Dark knight“.Postoji taj trenutak u životima svih ljudi, kada su na ivici da postanu predstavnici haosa, da se spuste na nivo na kome nikada nisu bili, da se prepuste glavnom toku...
I to je dilema Betmena, i to je dilema danas. Javno ili tajno? U miru ili uz vatromet? Krenuti sam ili povući i druge za sobom, da prave društvo? Dan ili noć?


„S ili S“ treba da predstavlja otpor. Otpor tradicionalizmu, kujni, posedovanju, menjanju, pravu tuđih roditelja da znaju sve, otpor konzervativizmu muškaraca sa tla jugoistočne Evrope.
Pod slobodom podrazumevamo pravo žene da bude ono što jeste. Pravo da se glasno smeje bez da deluje kao muškarača. Pravo da ostane do pet u kafani bez da neko pomisli da je "u akciji". Pravo da je niko ne pita „ka’će deca“. Pravo da rukovodi svojim finansijama. Pravo da ode i zbog sitnica kao što su namerno prljava kola. Pravo da neće da spava u šatorima. Pravo da joj niko ne kaže da je snob jer ne spava u šatorima. Pravo da se bavi politikom bez sumnje da je protežiraju švaleri. Pravo da svoj intelekt upotrebi i u drugim pravcima osim ka produžavanju vrste. Pravo na pravo da bira.

„Slobodna ili smrt“ ne cilja da bude feministički niti muškomrzački blog, niti patološka „potraga za prstenom“ uvijena u oblandu „ma boli me uvo“.

Tačno naslućujete. Ovakav blog može da proistekne jedino iz privatnih i niskih pobuda. Kao i svaka umetnost, ponekad i žurnalizam mora da bude „kamen u cipeli, koji žulja“ kako reče Kafka.
Svako se plaši: i onaj koji je napisao ceo album, i onaj koji je osam godina mislio da je lepota dovoljna, i onaj koji je kupovao ćumur pa video Diznilend, i onaj koji je lupio petama i rekao da je za sve ovo kriv. Svako se plaši.
Jer lična imena idu na Google. A taj pretraživač je neumoljiv, razgolićuje, teško ga je kontrolisati, taman nešto izbrišeš, opet se pojavi.A ko nema ništa, nema ni šta da izgubi. Zanimljiv momenat za pokretanje ženskog bloga.

Mnogi digniteti su u našim rukama. Menja se pozicija moći. Džoker ili Betmen? A vi?

Dilema glasi:

“Because he’s the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now…and so we’ll hunt him, because he can take it.
Because he’s not a hero. He’s a silent guardian, a watchful protector…a dark knight.”

ili

The Joker: "You have nothing, nothing to threaten me with. Nothing to do with all your strength."

30 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jedna je Caka,
bash poput mraka,
mnogo je jaka,
na mestu joj je svaka.
love, miha X

1:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nemoj da me zezas?
Nemoj da me zezas?
Neces valjda?
O svima javno?
Zbog onog ofarbanog subdebilnog slepca?
Ovaj grad to ne zasluzuje Jelena.

3:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

I Srbija je dobila svoju Vedranu Rudan! :)

12:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vidis sta ti kazem. Sedi pisi SF. Od Rudan do Bobicke samo je korak.
Ma ona to preti...Ali bilo bi FENOMENALNO da ih SVE raskrinka online...

1:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cakana,

Slusaj, okej sve si nas nalozila da ces to da uradis. Ali ti neces to da uradis zbog svoje politicke karijere.
Aj sad reci da si se zajebavala.

X.

MM

1:44 AM  
Blogger 30.februar said...

Auuuu...koliko komentara....
hahahahahha
Ne znam sta cu da uradim. Mozda sam Dzoker? Mozda sam Betmen?
Mozda sam uracunljiva? Mozda sam neuracunljiva? Mozda me boli uvo za "politicku karijeru". Mozda odem u "Gloriju" i ispricam celu istinu o maju junu i julu tekuce godine. Naslov: "Izmedju software Psiha i musavog Renoa"
A usput podovatim i kraj devedesetih, red ratnih zlocinaca, red uplasenih provincijalaca...
Ko zna sta moze da mi padne na pamet? Niko ne zna:)

1:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sad sam ustao.
Vidim "za i protiv", ali nema tu diskusije, to je ono sto sam ti rekao i preko telefona. Znaci, ta dva SLEPCA NEMA NA GUGLU.
Ti bi ih NAPRAVILA NA GUGLU.
Opet cinis usluge, to nije pametno.
Ej, pa oni su anonimni zeno, ti ces im napraviti ime. Zasto? Da su Brad i Keanu pa da razumem ali ovo...neces.
Nece to da radi,

Pozdrav iz Ujedinjenjih drzava

A.

2:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

burger je burger
svinja je domaca zivotinja
software je joker
caka je betmen

9:17 AM  
Blogger 30.februar said...

Genijalno. U minijaturama osecam Mrvicu,i ispravljam:

Burger je Burger, sa Ejdanovom tendencijom ka selu i antikonformizmu

Svinja je svakako domaca zivotinja

Software je Dzoker ali sa energijom Normana Batesa

A Caka?...je mozda Betmen. A mozda i Jelena Tinska:)

12:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

"zbog tebe sizofrenija, ne pomaže mi hemija
i tvoja fotografija loša je terapija
ludilom predoziran,kao pas te dozivam
kažu bez buke od 2 do 5 ,
ma briga me za kučni red"

4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Caka je pilenze...

3:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

seko imas nameru da pretocis ovaj san u javu?

12:55 PM  
Blogger 30.februar said...

POSLEDNJE OBAVESTENJE:

Kako je nasa provokacija o samoj mogucnosti da se pokrene jedan tako otvoren blog na kome bi se javno govorilo o muskarcima, dakle kako je ta mogucnost izazvala neverovatnu pometnju medju citaocima odlucili smo da objavimo sledece:
"Slobodna ili smrt" ce se pred auditorijumom naci u vidu radio emisije na talasima NOVOG RADIO BEOGRADA.
Jelena Đurović je privatno lice čiji je život suviše neverovatan da bi se stavio na papir. Agit Pop je metoda za provokaciju. Nikome ne treba da se tresu gaće. Niko neće biti na guglu. Ko već nije.
Prerano ste se ponadali, guys.

1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

e pa cako bas nemas herca.
za jos jednu bundu od nerca.

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Šteta.

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da se ona plasi. Sta je bunda u odnosu na cekic...

5:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kakav čekić?
Jelena, ti si zatvorila diskusiju ali ne i asocijacije...Ništa više ne razumem.

MM.

11:49 AM  
Blogger 30.februar said...

Dosta zezanja sad. Muškarci sa Balkana, bilo koje vere bili, imaju želju da projektuju žene kroz prizmu sponzoruše baš zbog tih kretenskih pesama "bunda od nerca" itd. ( dobro, i usled toga što su možda i sami bili sponzorisani ili su nesigurni...)
Anyway, ja ću svoju slobodu izvojevati u Prvom opštinskom 03.10. ( zamalo da bude historijski 05.10 ) no dobro.
Nemojte da zaboravite na ljubav..."I spend the night
looking for my insides in a hotel room" glasi jedan divan tekst.
Ima nešto i u ljubavi. Nije sve u čekiću i nakovnju.
( O čekiću zaista ne bih izvolela govoriti, to je jedna neumesna šala,nije za pomen )

11:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

cekic?
komunisti?
ides u moskvu?

12:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

E samo da ti kazem, sad posle koncerta na Tasu...Ne znam sta se desava ali ti si dokaz teksta crne udovice "ja sam tu da najbolje izgledam kad se najgore osecam"...Ne znam sta je tema, ko ti je sta uradio, ko je Dzoker a ko Betmen i kakve veze ima cekic ali...i ono juce na TV B92, ta izjava o muzici Lemonheads ti je bila fenomenalna ( i cipele, naravno ).
Mislim, i super si izgledala.
Nemam tvoj mejl, nisam na FB, izbrisi komentar ako hoces...

Nenad.

12:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

nenade u pravu si.
videla sam jelenu u jednom beogradskom restoranu.
izgleda kao milion dolara.
ne, ustvari, ona je milion dolara.
od danas cu praktikovati da kazem da kad je nesto mnogo dobro da ustvari izgleda kao jelena...

12:48 PM  
Blogger 30.februar said...

@Nenad-vidim da je moja pojava na TVB92 izazvala dobre reakcije, to mi je drago i hvala na komplimentu.
Necu obrisati komentar, nema razloga za to, a citat iz Cecine pesme je zaista funny-stavila sam ga u svoj FB status, pa ako budete imali nekad ovu drustvenu igracku videcete da je "status" zabavna stvar
@Milion dolara - to je neka posalica mojih dragih drugarica...hvala ali mislim da je dolar i dalje u recesiji:)

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Koja je to emisija bila? Ima li nešto na YouTube?

6:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jebote odem mesec dana u prirodu, vratim se i imam sta da vidim! U cemu je fora sa ovim postom? Mislim ideja kao ideja mi se dopada, ali ne kapiram bas najbolje. Javi se. Bas smo skoro svi pricali kako jedva cekamo tvoju drugu knjigu, nadamo se da ce biti jaka kao i prvenac.
Matija

12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

ohoho. pa ovde je zivlje nego na FB...znam, novi Fejsbuk zaista odbija namerne i slucajne posetioce, mada mislim da ce ovaj Nenad odgore definitivno da ga otvori...ha ha ha.
Stvarno, gde je ta emisija na youtube? Zasto je ove p'''e iz bedeve2 nisu vec okacile? Ja ovde u informativnoj blokadi, mada slusam radio redovno, a klijenti malo pate:)Morate postaviti sajt as soon
Palim u GB 01.10 . Kad si ti tamo? Pre ili posle Madone?Pre ili posle election day? 04.11. ?
Zasto ne odgovaras na mejl?

Sent Djordj.

12:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Emisija je vrh svih vrhova, ful svih fulova.
Neprejebiva.
Zvace te Michelle da se nadjete na T5.
Letis sa BA ili JATom?
Javi.
Zoka

4:18 PM  
Blogger 30.februar said...

Iako je ovo postao nas "safe haven" u odnosu na FB ipak predlazem da se ponekad koristi i neki od telefonskih brojeva
(sluzbeni mi jos uvek retko zvoni a volim da ga pogledam kad se to desi, lep je dizajn:)
@Djordje plus ostali: s obzirom da neko nesto mora i da radi, ja sad stvarno ne mogu da jurim tu emisiju. To je bio zakupljen termin, a zvacu Gregora da mi da CD pa cu evo ja da okacim na youtube kad svi toliko zelite ( a bogami i ja, jer sam zaboravila da gledam to vece )
Za to mi treba malo vremena - a sad malo nemam snage za to.
@Zorice - hvala na brizi. Taj plan ne zavisi od mene, vec od obaveza ovih foliranata iz CD, tako da jos uvek ne znam nista. Javicu se cim budem imala detalje,zahvali se Michelle.
@Djordje - sorry, shvatila sam da je email ostao u drafts. Mada, apdejt ne postoji tako da nista ni ne propustas. 04.11. sam u nyc to je jedino sto znam 100%, jer je to apsolutni prioritet sad.
Slusajte radio, mislim da ce u toku dana biti podignut sajt www.noviradiobeograd.com ( za sada samo front page )
@KNJIGA - uzasno trpi. Mislim da ce izaci iz stampe "30.februara". :)

10:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

caki, koliko vec pocinju da razvlace na forumima...pazi, imate stotinak slusalaca, i nikakvu reklamu, ugasila si ga kad krenete ozbiljno. pazi sta ti kazem: najjaci je onaj lik iz kragujevca, kao "ima segski glas, ali zasto gusi o obami, i izborima"
ovde nam je komunikacija sigurna a i ostaje za vecnost:) dobar je sajt, necu da ostavljam koment gore, da se ne ukljuce ludaci sa foruma. aj srecan put. dobio sam mejl, shokiran sam, zaista.
Djordj.

12:35 AM  
Blogger 30.februar said...

Drustvance!
Mozete ocekivati taj youtube snimak posle prvog oktobra, moram da odem po njega, izmontiram samo sebe, ne mora bas cela emisija...Samo ja:)
Mada mislim da je vec sad malo outdated, ali ako zelite, gledajte.
Jos jednom JAVNO da se zahvalim Zorici...radis u najboljoj agenciji, a ti reci da li da je reklamiram iako nije tvoja...:)
Sve super,nisam kasnila danas, vec pisem txt, LFF ce biti ludilo, videcu i tebe da uglavim ali bez odbora za docek, idem preko Brisela, moram da sam tamo 10.oktobra, pa na brod ili konacno! E.star, ipak mi je to najveca zelja.
Koliko volim ovaj nas mali tajni forum...Uzasno se radujem sto ce ostati ovako ni tajni ni javni, i plus Djordje, da frustriram se zbog prozivki na velikim forumima, iako se pravim kao da me bas briga. Ipak, it's beyond my control.Ono sto je mozda jos gore, a ovo je samo za nas, Krkobabic ce izgleda pobediti 04.11...Poludela sam.Ako se ovako nastavi po Gallupu, vracam kartu - ipak da ne idem na parastos u NYC...Slusamo se od sutra ponovo.

7:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jelena kad god ti nesto treba ti se javi, znas da su nase nane bile dobre prijateljice. Javila sam Ljubici iz Ietm-a da dolazis u Brisel. I ona te obozava. Kaze da bi tvoj blog prevodila na francuski za dz. Frankofoni bi sigurno poludeli za tvojim pisanjem. Ona tvrde da je Bredso za njihov ukus suvise plitka te da bi tvoje pisanje u kombinaciji sa tvojim jedinstvenim stilom potpuno oborilo beneluks sa nogu. Mozda da razmislis? Takodje dogovori da te odvezu do Antwerpena, Dries Van Noten imaju takvu kolekciju od koje me vec boli glava. Pozovi se na S u radnji koja se nalazi na broju 16 u Nationalestraate. Ljubi te Zoka koja vise nije plavooka.

3:51 PM  

Post a Comment

<< Home