Friday, November 24, 2006

NEONUTOPIA


Ko su grupsi?

"Ono što se zapaža je da izgleda da sve veći broj sve (hronološki) starijih ljudi, u godinama koje tradicionalno važe za odraslo doba, ne odaje imidž “odraslosti” i ne ponaša se “odraslo”. To se izražava u potrošnji istih proizvoda kao u njihovim 20-im, odnosno novih proizvoda namenjenih “mladima”, u učestvovanju u mladalačkoj kulturi, npr. slušanju indie muzike, ali i generalnom životnom stavu, koji bi se mogao opisati kao perpetualna (večna) adolescencija…

…Marketinški analitičari žele da shvate kako da udovolje potrošačkim željama grupsa i upozoravaju da oni nisu skloni brendovima koji otvoreno odaju društveni status, već manje upadljivim, ali ne manje skupim, casual varijantama."


O ovoj, i sličnim zanimljivim temama, pročitajte na http://neonutopia.blog.hr/

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

odlicno.
originalan clanak iz ny magazina jos bolji. vec neko vreme se pitam sta je sa ovim muskarcima koji se takmice u asesoarima za ipod umesto sa kucama i automobilima. :))

6:29 PM  

Post a Comment

<< Home