Wednesday, December 13, 2006

SANATORIJUM ZA MESIJU



Ja nisam nikakav “practicing Jew”, i osim Pesaha ( koji obeležavam skoro isključivo zbog testiranja zanimljivih jela iz Jewish Cooking ) ne slavim ni jedan jevrejski praznik, a tako je već par godina, od kad sam zakoračila korak unapred i shvatila da je religija opijum za narod. Nemam znake navoda ovde, jer nije navodno.

Koga boli qrac o tome šta urednica AGIT-POPa misli o religijama?

Nemam pojma, ali ovde sam da preporučim reprizu epizode emisije AGAPE u kojoj je, pored dvorskog Dr.Jerotića, gostovao i presimpatični i duhoviti Rabin Isak Asiel. Toliko je kul, da mi je došlo da se reaktiviram u Jevrejskoj opštini, što je senzacija koja je kratko trajala, jer mi se odmah javiše duhovi pokojnih Karla M. i Sigmunda F., kao i energija jošte živog Vudija A. pa mi, vikom, rekoše “Don’t go down that road”…OK, braćo, neću.

Isak Asiel je bio veseo i neposredan, Jerotić, namrgođen. Isa je pričao viceve ~ Gajšek i Vladeta su mrštili veđe. Isa je objasnio da se Jevreji, za divno čudo, uopšte ne bave hrićanima toliko koliko se hrišćani bave njima ( nama? ). Suočen sa pitanjem o svima onima koji su tokom prethodnih 5000 godina tvrdili da su Mesije, Isa je, super kul rekao kako se njemu često javljaju ljudi koji tvrde da su Izabrani & Poslati, a da u Jerusalimu čak postoji i specijalni sanatorijum za one sa mesijanskim ubedjenjima.

Pogledajte ovu emisiju. Pure fun!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home