Wednesday, December 13, 2006

NAUČI DA EKSKULIRAŠ! - Almodovar i Voters na tajnom zadatku u Srbiji



Naš verni saradnik Bane C. ukazao nam je na fenomenalnu sličnost između nekih likova iz filmova Dž.Votersa i Almodovara, i ukućanke V.B., gospođe Jadranke.


Ovo se prvenstveno odnosi na njene izjave, ali i na vizuelni identitet.


Mi citiramo, vi vidite...

KAD NE BUDEM MOGLA DA UĐEM U DŽINS,NEK ME UZME BOG!!!!

Jadranka: "Ja sam sakrila kafu da imamo kad ne imamo."


Jadranka: "Sve će nam pojesti... neće nam ostati ni KAP hleba!"


Sava i Sanja komentarišu ukućane i pričaju ko im se dopada na prvi utisak, a Jadranka dodaje (iskusno): "Ne žurite ničim."


Jadranka kaže Eni (kada je naskočila na Marka): "Bravo, mala, gde je drug, tu je i magarac... Samo ga JAHAJ!"


Veliki brat: "Jadranka, da li si razumela da ne smeš da kuvaš?"

Jadranka: "Jesam, ali ne znam kad to POČIMA." (umesto ‘počinje’)


Jadranka: "Decoooo o oooo, ne mogu višeeeee, šmrc šmrc, deco pošalj'te mi snageeeeeeeeeeeeee!"


Jadranka: "Sinoć sam prvi put spavala kao JA!"


Jadranka: "Ja po trideset puta u toku noći USTANEM DA SPAVAM."


Jadranka se obraća Aleksandri povodom Markove i Aleksandrine svađe:
"Nećeš ti biti jedina na TIPETI; nauči da EKSKULIRAŠ."

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello Belgrad! I am from Ankara. Nice blog. Goog bye...

9:31 PM  

Post a Comment

<< Home