Sunday, August 12, 2007

EPILOG...


...drame na liniji AGIT - POP / ITALIJANSKA AMBASADA http://agitpopkultura.blogspot.com/2007/07/vezne-olakice.html izgleda ovako:


Napisala sam ogorcheno pisamo i poslala ga na svaki mejl koji sam mogla da nadjem na sajtu ambasade. Neko anoniman mi je odgovorio kako novac sa "fantomskog telefona" ipak ne ide njima ( ambasadi ) vec Telekomu - no shit, ko bi rekao da je ovdashnji zivalj spreman za muljanja...

Dadoshe mi i tzv.VIP broj telefona na kojem se javlja ljubazan covek, saslusha vash problem i stvar se relativno lakho sredi.

Sad, taj broj se ne koristi za slucaj da idete po dzins u Trcu ali u varijanti "Bijenale i kulturno vozdizanje" su vishe nego spremni da izadju u susret.

Dakle, u septembru mozete ochekivati iscpan izveshtaj iz Venecije, Toskane a mozda i iz Kasela ( Nemacka ) gde se ove godine odrzava DOCUMENTA, najvaznija izlozba savremene cutting edge umetnosti. DOCUMENTA traje do 23.09. a sledecu mozete videti tek za pet godina.

1 Comments:

Blogger popkitchen said...

Ako si u fazonu da pomognes drugome, please posalji mi taj telefon na popkitchen@gmail.com.
thnx unapred i lep provod.

3:38 PM  

Post a Comment

<< Home