Wednesday, January 24, 2007

SNEKY I JA


O izborima, i neću više, obećavam


Jedino što su zlobnici mogli da mi urade tog sunčanog ( ah, patetike! ) jutra , 22.1., je da mi pošalju smsove gde piše da se Sneki učlanila u LDP, a da ista informacija kruži i za Šabana Š.

Prethodne večeri sam... 1. ... se napila na slavlju u Domu Om. 2. ... cenzuski šampanjac je zavrshio na mojoj novoj super majici koju sam dobila iz Sarajeva
3 ...pala ispred Nataše Mićić ( zbog platformi, mada je i alkohol pomogao )
4. ...dodatno se prehladila jer sam na kasnijem partiju stajala pored prozora.

I sad, posle čitave te euforije, neki su pokušali da pomute vodu - „pljujete Cecu a šta će vam banŠa i Sneky.“ I naravno, ko drugi od medija da prvi otvori tu priču nego tzv. Rirku. Pa jbt...ne može ni jedna stranka da napiše statut u kome zabranjuje uchlanjivanje „estradnim umetnicima“ . To bi bio presedan, zar ne?
Sad, što novinari na skupovima ovog tipa jedino umeju da prepoznaju pevače sa Pinka, to je zaista problem novinara, a ne LDPa, a za njihovu informaciju, te noći u Domu Omladine je bilo mnogo poznatih, lepih, mladih žena i muškaraca, ali i nekih kontroverznih ličnosti iz, kao što mi insajderi znamo, suprotnog kulturnog tabora...Neće valjda Agit Pop da pravi posao komercijalnim novinama? Neće vala.

A poređenje sa „crnom udovicom“ je zaista van mozga i nije ni za komentarisanje.

Ima onih koji su nezadovoljni sa 220.000 glasova. Ja smatram da je POTPUNO genijalno što u Srbiji ima toliko ljudi koji se slažu sa platformom LDPa o Kosovu i Hagu, i treba da pevamo od sreće nad ovom brojkom.
Posebno me raduju glasovi iz Novog Sada odakle je moja drugarica Lena B., ali i glasovi sa opštine Vračar, gde trenutno živim. Činjenica da se politika LDP dobro „primila“ na Vračaru verovatno ima svoj koren u zapitanosti žitelja ove opštine nad poreklom nakaznih novogradnji koje grade i kupuju novobogataši ( primetićete ih lako, sve imaju metalne balkone u špic ), ali i u činjenici da pojednim delovima Vračara ne može da se hoda ( za one koji ne znaju, trotoari služe kao parking, a kolovoz je, kao što mu ime lepo kaže, tu da se voze kola! ). Pa je tako jedna moja prijateljica, izbegavajući ona parkirana, i kola u pokretu, svojoj ćerkici slomila nogu
( dete je bilo u kolicima, a nogica je ostala iskrivljena između tesno parkiranih ).

Da li je neko pitao za koga su glasali roditelji "polomljene nogice?".

U prilogu ~ fotografija sa Slavlja, ja sam odmah pored Sneki.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

el ono alisa stojanovic malo napred?

moze neki cheap&chic asesoar iz h&m?

mdp X

11:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

O da, ti pokusaji hodanja na Vracaru su izludjujuci, krenes u setnju, shopping, sta god, a vratis se spreman/na za trankilajzere

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ono malo napred je Olja Jezina...Mislim da je Alisa, kao i svi mainstream pozorisni ljudi, za DS

9:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

220 000 ljudi koji misle da je Milutin Petrovic dobar reditelj

220 000 ljudi koji misle da je Olivera Jezina eminentna umetnica

6:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

E, ne seri.

11:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Snekee and the banShaas

2:57 AM  

Post a Comment

<< Home